תנאים

התנאים וההגבלות הכלליים הבאים מסדירים את ההצעה והמכירה של מוצרים ו/או שירותים באתר מסחר אלקטרוני http://www.efeel.co ("אתר"). אנא קרא את התנאים וההגבלות הכלליים בעיון לפני הזמנת מוצרים כלשהם.

Media Leaders sro, חברה הרשומה בסלובקיה (מספר רישום עסקים 46 406 999 , קוד מס ומספר מע"מ SK2023368787, בעלת משרדה הרשום בסלובקיה, בכתובת Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica. Media Leaders היא הבעלים של המסחר האלקטרוני אתר efeel

1. תחום יישום האתר

1.1 החנות המקוונת efeel שמורה למכירות קמעונאיות. Efeel מציעה מוצרים למכירה אך ורק ללקוחות "משתמשי קצה", כלומר "צרכנים". זה נחשב "צרכן" כל יחיד הרוכש סחורה למטרה שאינה קשורה לפעילות מסחרית, בעל מלאכה או מקצועית המתבצעת בעסק שלו. אם המשתמש אינו "צרכן" מוזמן להימנע מהגשת הזמנות בחנות המקוונת; Efeel שומרת לעצמה את הזכות שלא לעבד הזמנות שבוצעו ממשתמשים שאינם "צרכנים" וכל הזמנה שאינה תואמת את המדיניות העסקית של efeel.

1.2 כל המידע הכלול באתר אינו מהווה הצעה מחייבת למכירת מוצרים בכל מדינה או מקום.

מוצרים המוצעים למכירה באתר ניתנים לרכישה ולשלוח רק ללקוחות המתגוררים ומציינים כיעד ברחבי העולם.

1.3 רכישת המוצרים באתר האינטרנט מותרת לאנשים שמתחייבים להיות בני שמונה עשרה (18) לפחות ויכולים ליצור חוזים מחייבים מבחינה משפטית.

1.4 מכירת המוצרים באתר מהווה חוזה מרחוק כפוף לסעיפים 50 ואילך. של צו החקיקה הסלובקי מס' 206 מיום 6 בספטמבר 2005 ("קוד הצרכנות") ועל ידי צו החקיקה הסלובקי מס' 70 מיום 9 באפריל 2003, המכיל את הסדרת המסחר האלקטרוני

1.5 תנאי המכירה הכלליים החלים הם אלו שפורסמו בתאריך שליחת הזמנת הרכש. הם עשויים להשתנות מעת לעת בהתחשב בשינויים רגולטוריים אפשריים. כל שינוי ייכנס לתוקף מתאריך הפרסום באתר

2. קבלת תנאי מכירה כלליים וכריתת חוזה

2.1 אנגלית היא השפה הזמינה לכריתת החוזה. החוזה נכרת במדינות האיחוד האירופי, כמפורט בסעיף 1.2 לעיל

2.2 הלקוח נדרש לקרוא בתשומת לב תקנון זה. מומלץ ללקוח להוריד, לשמור או להדפיס עותק ממנו, וכן מידע על זכות המשיכה וכל מידע אחר ש-efeel מספקת באתר, בין לפני או במהלך תהליך הרכישה.

2.3 לסיום רכישת מוצר אחד או יותר באתר, על הלקוח למלא את טופס ההזמנה ולשלוח אותו אל efeel, באופן אלקטרוני, בהתאם להנחיות המופיעות באתר בשלבי ההזמנה.

2.4 בהגשת טופס הזמנה דרך האתר (העבר), הלקוח מקבל ומסכים ללא תנאי לעמוד בתנאי המכירה הכלליים הללו בהתקשרותו עם efeel. במקרה של אי הסכמה על תנאים מסוימים הכלולים בתנאי מכירה כלליים אלה, המשתמש מוזמן שלא להגיש כל טופס הזמנה לרכישה באתר האינטרנט

2.5 Efeel תגיש את טפסי ההזמנה במאגר מידע בהתאם לתנאי החוק. הלקוח יכול לקבל גישה לטופס ההזמנה שלו, דרך הסעיף " http://www.efeel.co/user/in " באתר

2.6 לאחר שהלקוח הגיש את הזמנתו, efeel תשלח מייל "אישור הזנת הזמנה" המאשר את קבלתה.
מייל זה מציג תמצית של המרכיבים המהותיים של ההזמנה: נתונים אישיים שהוזנו על ידי הלקוח, כתובת למשלוח, פרטי המוצרים שהוזמנו (תיאור וכמות), פרטי מחיר, אופן תשלום, עלויות משלוח, כל עלויות נוספות בסופו של דבר. כמידע על זכות המשיכה וסיכום תנאי המכירה הכלליים. הלקוח מתחייב לאמת את נכונותו ולמסור תיקונים בסופו של דבר באמצעות הדואר האלקטרוני [email protected]
הודעת דואר אלקטרוני זו אינה מהווה הסכמה להזמנה, אלא רק אישור על קבלתה הנכונה על ידי המערכות המתאימות של efeel. הלקוח ימצא גם את "מספר ההזמנה" האישי שלו, אשר יש להשתמש בו בכל תקשורת אחרת הבאה עם אפיל.

2.7 ההתקשרות בין efeel ללקוח יסתיים רק כאשר efeel תאשר כי ההזמנה התקבלה בדוא"ל "אישור הזמנה ומשלוח"

2.8 כל אימייל שנשלח ללקוח המאשר את סטטוס הזמנתו (כגון דוא"ל של "בקשה למידע נוסף" או דוא"ל של "הודעה על עיכוב באספקה"), או תקשורת בעל פה על ההזמנה אין לראות בה כקבלתה.
השלמת ההתקשרות מתבצעת עם משלוח המוצרים שהוזמנו, אלא אם efeel לא הודיעה ללקוח על אי קבלתו, או שהלקוח ביקש את ביטולו.

2.9 Efeel שומרת לעצמה את הזכות לסרב או להגביל הזמנות שאינן נותנות מספיק הבטחות לכושר פירעון או שאינן שלמות או שגויות. כמו גם הזמנה הקשורה למוצרים שאינם זמינים יותר (אזל במלאי)
במשפטים אלו, efeel מתקשרת במייל ללקוח בהקדם האפשרי כי החוזה לא נכרת וכי הזמנת הרכש לא התקבלה, תוך ציון הסיבות לסירוב.
במקרה של תשלום שכבר הושלם, efeel מספקת להחזיר ללקוח את הסכום שכבר חויב בביטול העסקה (ראה סעיף 13. אופן ההחזר)
Efeel גם שומרת לעצמה את הזכות לדחות הזמנות מכל לקוח שעימו יש ל-efeel מחלוקת משפטית מתמשכת לגבי הזמנה קודמת. Efeel רשאית לבטל כל הזמנה אם חושדים בפעילות הונאה כלשהי ועלולה לסרב לעבד הזמנות מלקוחות עם היסטוריית הזמנות הונאה קודמת

3. מידע מוצר וזמינות מוצר

3.1 המאפיינים העיקריים של כל מוצר מוצגים בכל "דף מידע מוצר" על בסיס מידע שנמסר על ידי היצרנים. Efeel, שומרת לעצמה את הזכות לשנות כל דף מידע על המוצר ללא הודעה מוקדמת.

3.2 Efeel תנסה כמיטב יכולתם לייצג תמונות קרוב ככל האפשר למוצרים המוצעים למכירה.
עם זאת, צבעי המוצרים עשויים להיות שונים מאלה האמיתיים בהתאם להגדרות מערכות המחשוב בהן משתמש המשתמש.
התמונות במפרט המוצר עשויות להיות שונות גם בגוון הצבע, הגודל או בקשר לאביזרים של המוצרים. לעניין הסכם הרכישה יגבר תיאור המוצר הכלול בטופס ההזמנה שנשלח על ידי הלקוח

3.3 באתר ניתן גם להציג מידע תומך לרכישה בעל אופי כללי, כגון אלו המצויים, למשל, או במדריך הרכישה של מילון המונחים.
מידע זה מסופק כחומר אינפורמטיבי גנרי פשוט, שאינו תואם למאפיינים אמיתיים של מוצר בודד. לעניין הסכם הרכישה יגבר תיאור המוצר הכלול בטופס ההזמנה שנשלח על ידי הלקוח.

3.4 ב"דף פרטי המוצר" של כל מוצר ישנו סעיף מיוחד המכיל מידע על "זמינות המוצר". הלקוח רשאי לרכוש רק מוצרים עם ההצהרה הבאה "במלאי".
במקרה שסטטוס המוצר הוא " אזל במלאי " הלקוח יכול להמשיך בהזמנת המוצר ו-efeel מטעם הלקוח יזמין אותו לספק. כאשר המוצר יהיה זמין, efeel תודיע ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני.

3.5 שימו לב שהוספת מוצר לעגלת הקניות אין פירושה שהמוצר שמור אוטומטית ללקוח.
המוצר עדיין זמין לרכישה על ידי לקוחות אחרים עד להגשה ולהודעת אישור ההזמנה מאת efeel, בהתאם לתנאים וההגבלות של המכירה הללו.
זה עשוי להיות תלוי בהזמנות רכש בו-זמנית באתר. יתכן, מסיבות טכניות, ש"מוצר זמין", עלול לצאת מהמלאי לאחר העברת ההזמנה, ולכן יש צורך להמתין לאספקה חדשה. במקרה זה, הלקוח יקבל הודעה מיידית באמצעות דואר אלקטרוני ("המוצר שמור" או "עיכוב באספקה") והוא רשאי לבקש לבטל את ההזמנה בכל עת לפני משלוח המוצר על ידי לחיצה על כפתור "ביטול" הכלול ב- המייל.

3.6. במקרה של חוסר זמינות של המוצר שהוזמן, הלקוח יקבל הודעה בדואר אלקטרוני באופן מיידי ובכל מקרה תוך שלושים (30) יום מהיום שלאחר העברת ההזמנה. אם התשלום כבר הושלם, efeel מספקת בו-זמנית להחזיר ללקוח את הסכום שכבר חויב עם ביטול העסקה. (ראה פסקה להלן: 13. הליכי החזר)

4. מחיר, עלויות משלוח, מיסים ומכסים

4.1 כל המחירים המתפרסמים באתר הינם ב-€ (אירו). הם כוללים מע"מ (20%) אם המוצרים נשלחים ומסופקים בתוך האיחוד האירופי. המחיר לא יכלול מע"מ אם המוצרים נשלחים ומסופקים מחוץ לאיחוד האירופי (כאשר זמין).

4.2 Efeel שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר המוצרים בכל עת. מובן כי מחיר המוצר אשר יחויב מהלקוח הוא זה המוצג באתר בעת הגשת ההזמנה. הגדלה או הפחתה בסופו של דבר לאחר העברת ההזמנה לא תיחשבנה.

4.3 מחיר המוצר אינו כולל עלויות משלוח. עלויות המשלוח יחויבו מהלקוח, וישולמו על ידי הלקוח במשותף עם תשלום סך מחיר ההזמנה.
הסכום עבור כל ההזמנות הינו 5 אירו (כולל מע"מ) בעגלה במהלך הליך הרכישה המקוונת ולפני סיומו, וכן בדואר האלקטרוני "אישור הזמנה ומשלוח".

4.4 מחיר ההזמנה הכולל (עם ציון נפרד של עלויות המשלוח וכל הוצאה נוספת) מופיע תמיד בעגלה בסוף הליך הרכישה". סך זה (שיצוין ללקוח ב"הכנסת הזמנה אישור " ובמיילים "אישור הזמנה ומשלוח", יהיה הסכום הכולל המגיע על ידי הלקוח ביחס להזמנת הרכישה. אין לשלם מהלקוח יותר מסכום זה, מלבד מכס סופי (ראה סעיף להלן) .

4.5 משלוח ליעדים מסוימים מאוד עשויים לדרוש עמלות ועלויות נוספות המוטלות על הנמען ומשולמות עם אספקת המוצרים ישירות לרשויות המס והמכס או לשליח. הלקוח משחרר את efeel ממסים, היטלים והיטלים כאמור. עם זאת, כל מס, היטל, הוצאה או חובה אחרים הניתנים לפי החוקים של כל מדינה ספציפית שבה המוצרים נשלחים ומסופקים יישא במלואו על הלקוחות.

5. איך רוכשים

5.1 רכישת מוצר באתר אפשרית עם או בלי רישום. הרישום מאפשר ללקוח לקבל מגוון שירותים נוספים, על ידי יצירת פרופיל אישי.

5.2 בקטלוג המקוון, הלקוח בוחר בוחר ומוסיף לעגלה את המוצרים הזמינים והניתנים להזמנה, כמתואר ב"דף מידע המוצר" הרלוונטי. במהלך הזנת ההזמנה, הלקוח נדרש למסור מידע אישי מסוים (נתונים אישיים, יעד נתונים, מספר קווי ומספר נייד, כתובת דואר אלקטרוני); והכנס פרטים תקפים של כרטיס האשראי שאחראי לו מבחינה משפטית, או שיטות תשלום אחרות (כפי שנקבע בתנאים ותנאי מכירה אלה).

5.3 Efeel שומרת לעצמה את הזכות לבקש מידע ותיעוד נוספים על מנת לוודא את זהות ובעלות הלקוח לביצוע התשלום. הלקוח מתחייב שכל המידע הנמסר הוא נכון, מדויק ומלא (ראה הפסקה הבאה בנושא אמצעי תשלום).

5.4 לאחר ביצוע ההזמנה (העברה), הלקוח מוזמן להדפיס או לשמור עותק אלקטרוני שלה ועדיין לשמור את תנאי המכירה הכלליים הנוכחיים, בהתאם להוראות המכירה מרחוק.

5.5 הלקוח שביצע את ההזמנה עם התחברות (פירושו שהוא לקוח רשום ויצר פרופיל משלו).

5.6 לאחר אישור ללקוח על קבלת טופס ההזמנה הנכונה (ראה סעיף 2.6), efeel מעבדת את ההזמנה ומאמתת את הנתונים שהוזנו על ידי הלקוח, אמצעי תשלום, הכנת המוצרים במחסן. במקרים מסוימים הוא עשוי להזדקק ליצירת קשר טלפוני עם הלקוח או לבקש תיעוד נוסף (ראה סעיף אמצעי תשלום)

5.7 Efeel מודיע על קבלת ההזמנה על ידי שליחת האימייל "אישור הזמנה ומשלוח" המכיל סיכום של המידע שכבר כלול בטופס ההזמנה: נתוני יעד, תיאור וכמות המוצרים שהוזמנו, אמצעי תשלום, מסירת נתונים.

5.8 במקרה של סירוב, הלקוח יקבל הודעה על ידי efeel בהקדם האפשרי (ובכל מקרה תוך 30 יום ממועד ביצוע ההזמנה) על ידי שליחת הודעת דואר אלקטרוני "הודעת ביטול הזמנה" המכילה את הסיבות. במקרה של תשלום שכבר הושלם, efeel מספקת באופן הקשרי להחזיר ללקוח את הסכום שכבר חויב עם ביטול העסקה (ראה סעיף 10. שיטת החזר כספי)

6. דרכי תשלום

כאמור בסעיף 4.2 (מחיר המוצר, עלויות משלוח, מיסים ומכסים) שימו לב שכל העסקאות, כולל מטבע, מתורגמות ליורו בעקבות התשלום על ידי הלקוח.

6.1 תשלום בכרטיס אשראי

6.1.1 במקרה של תשלום בכרטיס אשראי, הסכום הקשור לרכישה יחויב על ידי הבנק באופן מיידי, עם סיום העסקה שביצע הלקוח באופן מקוון.

6.1.2 במועד ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, הפעלת האינטרנט תופנה מהאתר לדף בטוח באתר האינטרנט של GP WEBpay (SSL). באתר כזה, הלקוח יוכל להשלים את תשלום המחיר
בשום שלב במהלך תהליך הרכישה EFEEL אינה יכולה לדעת מידע על כרטיס האשראי של הלקוח. הנתונים אינם נגישים על ידי EFEEL או צדדים שלישיים, וגם לא בעת ביצוע ההזמנה או במועדים מאוחרים יותר. אף ארכיון של EFEEL לא שומר נתונים כאלה. בשום מקרה EFEEL לא יכולה להיות אחראית לכל שימוש לרעה במרמה או בלתי חוקי על ידי צדדים שלישיים, עם תשלום של מוצרים שנרכשו באתר

6.1.3 EFEEL שומרת לעצמה את הזכות לבקש מהלקוח, באמצעות דואר אלקטרוני, לשלוח עותק של חזית/אחורי תעודת זהות תקפה. בבקשת המייל יצוין התקופה בה יש לקבל את המסמך ב-EFEEL. בכל מקרה תקופה זו לא תעלה על 5 ימי עבודה. בהמתנה לקבלת המסמך המבוקש, הצו יושעה. במקרה של בקשה, הלקוח מתחייב לשלוח את כל המסמכים המבוקשים תוך המועד הנקוב. אם EFEEL לא תקבל את המסמכים הללו בתוך הזמן המבוקש כמו בבקשת הדואר האלקטרוני או תקבל מסמכים לא חוקיים או שפג תוקפם. החוזה יהיה על פי ולמטרות האמנות. 1456 סמ"ק, וההזמנה תבוטל לאחר מכן, למעט הזכות לפיצוי על כל נזק שעלול להיגרם ל-EFEEL כתוצאה מהתנהגות הלקוח. על סיום ההתקשרות, תקבל הודעה ללקוח בדואר אלקטרוני, לא יאוחר מיומיים לאחר המועד האחרון להגשת המסמכים הנדרשים ע"י EFEEL ותגרום לביטול ההזמנה ויוחזר לו הסכום ששולם. במידה ו-EFEEL תקבל את התיעוד הנדרש בתוך הזמן הנקוב, תנאי האספקה, קרי קבלת האחריות על המוצר על ידי השליח, יועברו ללקוח לאחר אישור העסקה על ידי המרכז למניעת סיכון הונאה.

6.1.5 EFEEL אינה יכולה לדעת ואינה מאחסנת את הנתונים בכל דרך הקשורה לכרטיס האשראי של הלקוח או לכל אמצעי תשלום אחר הקשור לאותו חשבון).

6.2 העברה בנקאית

6.2.1 לקוחות יכולים לשלם באמצעות העברה בנקאית. סחורה שהוזמנה תישלח לאחר שנקבל את התשלום.

מספר חשבון : IBAN: SK9802000000002952352651

כתובת בנק הכונסים:
Vseobecna uverova banka
מלינסקה ניבי 1
829 90 ברטיסלבה 25
סלובקיה

קוד SWIFT (BIC): SUBASKBX

סמל משתנה (הפניה) : מספר ההזמנה שלך

7. משלוח

7.1 המונח "משלוח" מתייחס לרגע בו efeel הפקידה את המוצר בידי המוביל המוגדר שלוקח את המוצר באחריות (הקריטריונים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המוצר שהוזמן ולפי היעד)

  • בדרך כלל מגיע תוך 5 ימי עבודה (יכול להשתנות בהתאם למדינת היעד)
  • משלוח דואר בינלאומי מחלקה ראשונה 'חתום על' - בינלאומי 'חתום עבור '

7.2 תנאי המשלוח ותנאי האספקה מוזכרים במפורש ביחס למוצר הבודד בכל "דף מידע מוצר" רלוונטי. תנאי המשלוח ייכנסו לתוקף ממועד העברת ההזמנה, אלא אם צוין אחרת

7.3 אם הוזמנו מספר מוצרים בבת אחת עם סטטוס זמינות שונה, efeel תבצע משלוח אחד בלבד. המשלוח יתבצע תוך כיבוד הזמנים הארוכים ביותר (למשל במקרה של מוצר 1 שהוזמן בסטטוס "אזל במלאי", יחד עם מוצר בסטטוס "במלאי", שני המוצרים יישלחו עם זמן המשלוח ארוך יותר, כלומר 30 ימים).

8. משלוח: עמלות ותנאים

8.1. משלוחי המוצרים מתבצעים לכתובת הדואר של היעד שצוינה על ידי הלקוח במודול ההזמנה.

דמי אריזה ומשלוח

תקן עולמי - 5 € (משלוח לכל העולם)

משלוח משלוחים לכל העולם

8.2 הלקוח נדרש לדווח על כל תכונות מיוחדות הקשורות למיקום האספקה של המוצר. במקרה של מסירת מידע ופרטים שגויים, העמסת כל הוצאה נוספת שתעמוד efeel להשלמת אספקת המוצר תהיה באחריות הלקוח.

8.3 מסירת ההזמנה מתייחסת למפלס הרחוב. איננו מעבירים לתיבות דואר, לסניפי דואר, ואינם מספקים לחברה שלישית העוסקת בהובלה/משלוחים.

8.4 כל האחריות והסיכון למוצרים הנרכשים יחויבו על הלקוח מהרגע שבו יש לשירות הדואר חתימה של נמענים

8.5 כל בעיה הנוגעת לפיזית, התכתבות או שלמות הסחורה שהתקבלה חייבת להיות מדווחת מיד על ידי הלקוח ל-efeel ולא יאוחר מ-5 ימים ממועד המסירה על ידי דיווח בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected]

8.6 במקרה שהלקוח יבקש לשלוח מחדש את המוצר שנרכש, efeel תמשיך למשלוח חדש השומרת לעצמה את הזכות לשאת בחיוב, בנוסף לעלויות, את עלות החזרת המוצר אל efeel.

8.12 במקרה שהמוצר שנרכש לא יסופק או מתעכב בהתאם לתנאי האספקה המצוינים בסעיף המפרטים, הלקוח רשאי לדווח על כך באמצעות הדואר האלקטרוני: [email protected] . efeel תבחן את התלונה ותודיע על התוצאה מיידית ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני תוך לכל היותר חמישה עשר (15) ימי עבודה.

9. החזרות: זכות משיכה

9.1 בהתאם לסעיפים 64 ואילך. לחוק הצרכן (צו חקיקה מס' 206/2005), ללקוח "הצרכן" יש את הזכות לחזור בו מרכישת המוצר ללא קנס וללא מתן כל סיבה מפרט, תוך עשרה (10) ימי עבודה מיום קבלת ה- מוצר. בהתאם לתנאים המפורטים בנקודות הבאות

9.2 Efeel מעניקה ללקוח תנאים טובים יותר מאלה שנקבעו בקוד הצרכן (הקובע כי על הלקוח לשלוח הודעה בכתב תוך עשרה ימים, בדואר רשום עם קבלה חוזרת) למימוש זכות זו, די בהעברת הצוואה תוך עשרה ימים. 15 ימי עסקים ממועד אספקת המוצר, באמצעות האימייל: [email protected] נושא: ("אני רוצה להחיל את זכות המשיכה)

9.3 בהודעת המשיכה, על הלקוח לציין את מספר ההזמנה (שהונפק בעת הרכישה), את המוצר או המוצרים שלגביהם הוא מתכוון לממש את זכות המשיכה שלו ולהביע בבירור את כוונתו לחזור בו מהרכישה.

9.4 לאחר קבלת בקשת המשיכה באמצעות הדואר האלקטרוני, שירות הלקוחות של EFEEL יספק ללקוח באופן מיידי הנחיות כיצד להחזיר את המוצרים. יש לשלוח את המוצרים לכתובת החברה שצוינה בדף יצירת הקשר.
יש להחזיר את המוצר שלם, ללא שימוש, שלם עם כל חלקיו ואריזתו המקוריים (שקיות ו/או אריזות), בהתאם לתנאי הסעיפים הבאים 9.5.

9.5 אופן החזרה - משלוח החזרה ע"י הלקוח

9.6 במקרה שהמשיכה לא בוצעה על פי א. 64 ואילך. קוד צרכן, ובמיוחד, אם המוצר אינו שלם על כל חלקיו ו/או מלווה באביזרים ו/או אלמנטים שלו המהווים חלק אינטגרלי (לדוגמה, התווית עדיין חייבת להיות מחוברת למוצרים עם החותם החד פעמי, הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר) ו/או אינו באריזה מקורית, או אפילו כאשר הוא ניזוק או נעשה בו שימוש על ידי הלקוח (המוצרים לא נלבשו, לא נשטפו, לא נעשה בהם שימוש) מלבד הגבול הסביר של בדיקת נאותות, הוא עושה זאת. אינו כרוך בהפסקת ההתקשרות ובשל כך לא יהיה זכאי להחזר של הסכום ששולם על ידי הלקוח עבור המוצר. המוצר יישאר לרשות הלקוח במחסן EFEEL, ממתין לאיסוף, במקביל לביטול בקשת המשיכה.

9.7 בהתאם לסעיף. סעיף 67, פסקה רביעית, לקוד הצרכן, רק לאחר קבלת המוצר ורק לאחר אימות עמידה חיובית בתנאים והנהלים למימוש זכויות המשיכה והשלמות (כמפורט בפסקאות לעיל), EFEEL תצטרך, תוך ארבע עשרה ( 14) ימים ממועד קבלת המוצר, ובכל מקרה תוך שלושים (30) יום מהמועד בו נודע ל-EFEEL על בקשת המשיכה, להחזיר את הסכומים ששילם הלקוח. ההחזר יכלול דמי משלוח, אך לא את הסכום ששולם עבור רכישת "שירותי משלוח נוספים" כלשהם.

טופס תלונה - (צריך למלא ולשלוח עם סחורה שהוחזרה - להחיל שנתיים אחריות על פגמים במוצרים)

טופס משיכה - (צריך למלא ולשלוח עם סחורה מוחזרת עד 14 יום לאחר קבלת המוצר)

10. הליכי החזרים כספיים

10.1 ההחזר יתבצע עם ביטול עסקת תשלום (אם התשלום בוצע על ידי הלקוח באמצעות כרטיס אשראי)

10.2 במקרה של חוסר התאמה בין מקבל המוצרים המצוינים בטופס ההזמנה לבין מי שביצע את תשלום הסכום עבור הרכישה, החזר הסכומים, במקרה של זכות משיכה, יתבצע על ידי Cool-mania, למי ששילם את התשלום.

10.3 כפי שכבר צוין בסעיף 4.2, כל העסקאות שבוצעו על ידי לקוחות המתגוררים במדינה של האיחוד האירופי מומרות לאירו כתוצאה מהתשלום על ידי הלקוח. עבור תשלומים במטבעות שאינם אירו, efeel עדיין מחזירה את הסכום באירו, לאחר מכן סכום המטבע מחושב על יחס השינוי ביום שבו בוצע ההחזר. סיכוני שער החליפין מחויבים אפוא על הלקוח.

11. אחריות קונבנציונלית

11.1 המוצרים הנמכרים באתר עשויים, בהתאם לאופים, להיות מכוסים בערבות קונבנציונלית המונפקת על ידי היצרן ("אחריות קונבנציונלית"). הלקוח יכול להסתמך על אחריות זו רק כלפי היצרן. משך הזמן, ההרחבה הטריטוריאלית, תנאי השימוש, סוגי הנזקים ו/או הליקויים המכוסים וכל מגבלה של האחריות תלויים ביצרן הפרט ומצוינים בתעודת האחריות הכלולות בקופסת המוצר.

יצרן המוצרים יישא באחריות לכל נזק שייגרם עקב פגמים במוצרים אלו.
סוג זה של אחריות הוא בעל אופי וולונטרי ואינו מוסף, אינו מחליף, אינו מגביל או אינו כולל ולא ישפיע על האחריות המשפטית

12. אחריות משפטית של 24 חודשים עבור פגמי ההתאמה

12.1 בהתאם לקוד הצרכנים, כל המוצרים הנמכרים באתר ל"צרכן" מכוסים גם באחריות המשפטית של 24 חודשים המכסה אי התאמה באיכות הנדרשת והמוצהרת בחוזים (על פי סעיפים 128 ואילך. 206/2005). כדי לקבל שירות אחריות, על הלקוח לשמור את קבלה ההזמנה ("אישור הזמנה ומשלוח" דוא"ל או תעודת משלוח שליח או הוכחת תשלום).

12.2 האחריות המשפטית של 24 חודשים מכסה פגמים או אי התאמה של המוצר, שלא ניכרו בעת הרכישה, הקיימות במועד אספקת הסחורה, אם נעשה שימוש נכון במוצר, בהתאם לשימוש המיועד לו וכפי שנקבע על ידי היצרן (ההוראות הכלולות בתיעוד שצורף בסופו של דבר למוצר.
יש לבטל את פגם ההתאמה, בכפוף לביטול האחריות, תוך חודשיים מיום גילויו.

12.3 סחורה נחשבת כתואמת את החוזה אם, ברגע המסירה לצרכן:

12.4 לפיכך אינם נכללים בהיקף האחריות המשפטית פגמים שנקבעו על ידי עובדות מקריות או אחריות של הלקוח או על ידי שימוש במוצר אינו תואם את השימוש המיועד שלו ו/או המפורטים בתיעוד הטכני עשויים להיות צמודים למוצר.

12.5 במקרה של פגם או אי התאמה של המוצר, efeel מספקת, ללא תשלום ללקוח, להחזיר את התאימות של המוצר: על ידי תיקון או החלפת המוצר באחר בעל תכונות שוות או גדולות יותר. אחרת עם הפחתת מחיר מתאימה או הפסקת חוזה החזר הסכום ששולם.

12.6 על מנת ליהנות מהאחריות המשפטית, על הלקוח לספק קודם כל את הראיות לגבי מועד הרכישה והאספקה של הסחורה. רצוי שהלקוח, לצורך הוכחות כאמור, ישמור עותק של דוא"ל "אישור הזמנה ומשלוח", אותו נשלח או כל מסמך אחר המעיד על מועד ביצוע הרכישה (לדוגמה, תעודת משלוח שליח או אישור תשלום).

12.7 על הלקוח לשלוח אל efeel הודעה ספציפית, הדורשת ביטול אי התאמה, באמצעות דואר אלקטרוני [email protected] נושא: המוצר פגום
שירות הלקוחות יספק ללקוח הנחיות ספציפיות לכל מוצר על מנת להפעיל את האחריות. Efeel יענה מיידית לתקשורת הלקוח, ויציין אילו צעדים עליו לבצע בהמשך.

12.8 במקרים בהם החלת האחריות קובעת החזרת המוצר לתיקון הפגם, יש להחזיר את המוצר על ידי הלקוח באריזתו המקורית, שלם על כל חלקיו (לרבות אריזה וכל תיעוד וציוד נלווה). כדי להגביל את הנזק לאריזה המקורית, מומלץ להכניס אותה לקופסה אחרת. יש להימנע מהצמדת תוויות או סרט ישירות על אריזת המוצר המקורית.

12.9 התיקון יתבצע בהקדם האפשרי. התזמון הממוצע עשוי להשתנות בין 15 ל-60 ימי עבודה. במקרה של חריגה בלתי מוצדקת מהתקופה, הלקוח רשאי לדרוש את החלפת הסחורה או את פתרון החוזה. לא ניתן לבקש פיצויים על כל עיכוב בתיקונים או החלפות.

12.10 אם הפגם לא יימצא או אם לא אמור להיות אי התאמה של המוצר, בהתאם לצו חקיקה מס' 206/2005, יחויב הלקוח בכל עלויות בדיקה ותיקון, וכן כל עלויות אחרות ( הובלה וכו') בסופו של דבר נשמר על ידי efeel. האחריות אינה תקפה אם הפגם נגרם מהזנחה או שימוש לרעה של הרוכש, הונאה, רטיבות או גורמים אחרים שאינם קשורים לפגמי ייצור או ייצור.

13. פרטיות

13.1 הנתונים האישיים המתבקשים ומסופקים על ידי הלקוח במהלך מילוי מודול ההזמנה נאספים ומעובדים על מנת לעמוד בדרישות הלקוח ולא יקבלו רישיון בשום פנים ואופן לצדדים שלישיים. Efeel מבטיחה ללקוחותיה כיבוד הכללים בנושא עיבוד נתונים אישיים, בכפוף לקוד הפרטיות הקבוע בצו חקיקה מס' 196 מיום 30.06.2003 ובשינויים הבאים.

14. שגיאות ו/או אי דיוקים באתר

14.1 Efeel מחויבת כל העת לבדוק את הקטלוג המקוון כדי למנוע שגיאות או אי דיוקים. עם זאת, ייתכן שהאתר מכיל טעויות, אי דיוקים או השמטות. לפיכך Efeel שומרת לעצמה את הזכות לתקן כל שגיאה, אי דיוקים או השמטה הכלולים באתר, גם לאחר שבסופו של דבר התקבלה הזמנה. כמו כן, שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן מידע בכל עת ללא הודעה מוקדמת ללקוח.